.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عیادت‌ رحیمی‌ از محمدعلی‌ کشاورز

محمدرضا رحيمي پنجشنبه شب با حضور در منزل محمدعلي کشاورز، در فضايي صميمي جوياي احوال اين چهره ماندگار کشور شد و براي ايشان آرزوي سلامتي و طول عمر کرد.

به گزارش ايسنا، معاون اول رييس جمهور از محمد علي کشاورز به عنوان يکي از برجسته‌ترين هنرمندان و بازيگران متعهد و تاثيرگذار کشور نام برد که نقش‌هايي خاطره‌انگيز و ماندگار از خود برجاي گذاشته است.

رحيمي همچنين در تماس تلفني با وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي، در جريان کيفيت رسيدگي‌هاي پزشکي به آقاي کشاورز قرار گرفت و براي پيگيري و هماهنگي‌هاي لازم در جهت تسريع در معالجه و بهبود اين هنرمند ارزشمند کشور توصيه‌هايي کرد.

محمدعلي کشاورز هنرمند نام‌آشناي تئاتر، سينما و تلويزيون کشور و متولد 1309 است که اخيرا به علت زمين‌خوردن دچار شکستگي در ناحيه استخوان لگن شد و مدتي در بيمارستان تحت بستري قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 بهمن 1390
خداوند همگی هنرمندان بویژه پیشکسوتان و ریش سفیدان را که از سرمایه های تکرار نشدنی ایران هستند حفظ کند و انشاا...مسئولین بویژه در استانهای شمالی در زمان حیات این هنرمندان انها را حمایت و دلگرم نمایند و انگونه نباشد که هنرمندان ارزنده ای چون زنده یاد استاد مازیار و زنده یاد مهندس عاشورپور در زمان حیاتشان مورد بی مهری بوده و حق اجرای برنامه و کنسرت نداشته باشند و پس از درگذشت انها شاهد پخش آثار انها انهم در سطحی گسترده از صدا و سیما باشیم بدون انکه از این بابت حقوق آثار را به خانواده های این عزیزان پرداخت کنیم مگر شهر های انزلی و بابل چند تا هنرمند در حد مازیار و عاشورپور میتوانند در طول تاریخ تحویل کشور ایران دهد؟؟؟؟؟هنرمندانی که واقعا تکرار ناشدنی هستند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.008 seconds.